Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2007 - 13:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

remote adgang til zywall2

je har en zywall 2 jeg har forsøgt og sætte den op så den kan nåes udfra og ind

men når man kalder det ip nr man har så kommer der intet

er der nogen med denne firewall som ved hvordan remote adgang laves så den kan ses
Avatar billede canzer Nybegynder
11. juli 2007 - 10:57 #1
Hmm... sikker på at den ikke hedder zywall2Plus ?

http://zyxel.dk/web/support_download_list.php?indexflag=20040906173729&ModelIndexflags=0,420051213170134

http://dl01.zyxel.com/DownloadLibary_ShortName/ZyWALL_2_Plus/user_guide/ZyWALL%202%20Plus_4.0.pdf -> så hop ned under "Network Address Translation (NAT)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2007 - 15:50 #2
ja det er en zywall2 ikke + den er nyere

men jeg har prøvet guiden og det virker ikke ,zyxel har jeg forsøgt men de ved ikke noget om deres egne produkter
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2007 - 15:45 #3
lukker

zyxel support kan ikke bruges de aner intet om deres egne produkter og hvordan man får vpn til og køre

de guider der ligger på nettet virker ikke så det ser lovende ud .