Avatar billede greenspeak Nybegynder
19. juni 2007 - 14:12 Der er 3 kommentarer

Computer går i selvsving når jeg dobbeltklikker på et XML dokumen

Jeg kan overhovedet ikke åbne et xml dokument. Lige så snart jeg dobbeltklikker på det, så går computerren i en slags selvsving i det den prøver at åben det hele tiden, men afbryder sig selv med at prøve i gen og igen. Det ender med at dokumentets vindue bare blinker.
Avatar billede roenving Novice
19. juni 2007 - 14:23 #1
Hvilket program er sat til at åbne den slags som default ?-)
Avatar billede greenspeak Nybegynder
19. juni 2007 - 15:02 #2
Det der er sat af windows som default, det hedder XML editor.
Avatar billede roenving Novice
19. juni 2007 - 15:27 #3
Findes det program så (min er sat til at åbne dokumentet i browseren ?-)