Avatar billede dennism Nybegynder
14. juni 2007 - 15:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Internet: Stofanet->Fullrate

Jeg overvejer at skifte mit internet fra Stofanet og IP-telefoni fra Tellio ud med FullRate. Hvilke erfaringer har I med FullRate - hvordan er oppetiden?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2007 - 15:16 #1
fullRate´s telefoni er endnu meget ringere end tellio,
har selv lige skiftet den anden vej (fra fullrate til stofanet/tellio)
med godt resultat syntes jeg.
FullRate oppetid og internetkvalitet er der ikke noget i vejen med.
Avatar billede dennism Nybegynder
14. juni 2007 - 15:35 #2
Hvorfor skiftede du så den anden vej? Blev det ikke dyrere for dig?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2007 - 16:11 #3
Oprindelig kom jeg fra stofanet til fullrate, men deres telefoni kunne jeg ikke få til at virke, derfor tilbage igen.
Prisen for mig er næsten den samme, men hastigheden en del lavere hos stofanet.
Det lever jeg med indtil vi får mulighed for EL fiber kabler.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
16. juni 2007 - 17:16 #4
Jeg har skiftet fra Stofanet til Fullrate for nylig og har ikke oplevet nogen alvorlige problemer.

Kvaliteten på telefonien synes jeg indtil videre er helt ok, men dog sidder jeg heller ikke med moar i røret i flere timer af gangen :)

Internetdelen voldte mig lidt problemer i starten, da et eller andet "åd" en del af tcp-protokollen.

Men i samarbejde med en Fullratesupporter, blev det løst, så nu ligger min 20Mbit linies tcp/udp på ca. 96% med en downloadhastighed på 17-18Mbit, hvilket er ganske tilfredsstillende.

Jeg er alt i alt meget tilfreds med mit skifte.
Avatar billede dennism Nybegynder
24. juni 2007 - 12:25 #5
Smider I lige et svar?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
24. juni 2007 - 12:52 #6
Yes Sir!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. juli 2007 - 20:57 #7
mimimig?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2007 - 21:22 #8
håber du fik taget en beslutning
og nej tak ingen points til mig
hilsen aksel
Avatar billede dennism Nybegynder
10. juli 2007 - 21:55 #9
Oki :) tak for hjælpen til jer begge!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2008 - 13:06 #10
@ thesheriff - jeg har præcis samme problem som dig. Hvad var løsningen - som du og supporteren fandt frem til?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. januar 2008 - 13:29 #11
Hvordan måler du?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2008 - 13:48 #12
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. januar 2008 - 14:06 #13
Hvilken router har du og hvad siger Fullrate?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2008 - 15:33 #14
"Når jeg kigger på dine UDP værdier, ser jeg en 10/1Mbit linje?
At dine TCP værdier er fucked up, har intet med os at gøre, det skyldes noget på din lokale PC."

jeg har en Zyxel P-2602HW-D1A

Jeg får samme resultat på både min egen stationære PC samt min arbejds-bærbare.

Det skal dog tilføjes at jeg kører TRÅDLØS
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. januar 2008 - 17:07 #15
Prøv at deaktivere Bandwith Management (under Advanced)