Avatar billede den-uvidende Nybegynder
14. juni 2007 - 00:19 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

hvorfor bliver jeg automatisk logget af nettet efter ca 25 min.

Hvis jeg går fra maskinen i ca 20-25 minutter er jeg logget af nettet når jeg kommer tilbage.
Hvor skal jeg ind for at ændre det?
venlig hilsen
Kirsten
Avatar billede gratis Nybegynder
14. juni 2007 - 00:37 #1
hvilken internet udbyder har du ?
Avatar billede den-uvidende Nybegynder
14. juni 2007 - 08:41 #2
Stofanet
Avatar billede nva Praktikant
14. juni 2007 - 08:44 #3
Måske kan du finde noget her http://www.pcworld.dk/art/7200?page=1
Avatar billede gratis Nybegynder
15. juni 2007 - 13:07 #4
Du skal logge ind på "Mine Sider" hos Stofanet, når du er logget ind klikker du på "Signon" og derfra "Signon Indstillinger" her har du en boks der hedder "Ny idletid" der skriver du 0 (nul) og trykker gem, så blir du ikke logget af mere.Hvis du ikke gider dette bøvl, er der samme sted mulighed for at tilmelde sig Always On, det ka du så kigge på :)
Avatar billede den-uvidende Nybegynder
15. juni 2007 - 14:18 #5
Tak for det.
Det var lige det jeg havde brug for.
Avatar billede gratis Nybegynder
16. juni 2007 - 06:46 #6
Du er velkommen ;) husk at lukke spørgsmålet ved at trykke på accepter.
Avatar billede den-uvidende Nybegynder
18. juni 2007 - 00:35 #7
Jeg har forsøgt at acceptere flere gange nu.
Jeg synes ikke der sker noget med mit gule flag?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. juni 2007 - 00:40 #8
Du skal lige markere dit navn i boksen nederst til venstre, inden du klikker på "Accepter"  :-)