Avatar billede bluetooth Nybegynder
05. juni 2007 - 17:23 Der er 6 kommentarer

Min dinovo-hub hyler

Har haft et Logitech dinovo Media Desktop med tilhørende Bluetooth-hub (BT 1.2) i omtrent 2 år, vil jeg tro.

Forleden begyndte hub'en pludselig at hyle svagt (høj- eller lavfrekvent gætter jeg). Samtidig holdt mus, tastatur og mediapad op med at virke. Det sker, så snart jeg sætter den i USB-porten.

Lidt øv, når man ikke har noget andet alternativ end at koble hele svineriet fra ekstern skærm osv. og bruge den bærbare uden dets mange komfortable tilslutninger...

Nogen, der kender problemet og evt. kan komme med en forklaring/løsning?

Mvh. Kenny
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. juni 2007 - 17:30 #1
Har du andet BT sat til i nærheden som kan lave brok i systemet
Avatar billede bluetooth Nybegynder
05. juni 2007 - 17:49 #2
nordicwolf: Nope, ikke hvad jeg ved af... Har indbygget BT også, men det er slukket. Har haft det tændt for at tjekke andre kilder, og den finder intet - andet end min mus, tastatur og mediapad.

Men når den hyler ved tilslutning til USB, er den vel gået i stykker? Har ikke været tabt eller noget...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. juni 2007 - 18:48 #3
Det er nok det, og så er del vel udenfor garanti/klageret, jeg har aldrig hørt den hyle og jeg har de forskellige systemerkørende i gennem flere år.
Af og til føler man attingene programeres til kun lige at holde reklamationsretten ud.
Avatar billede bluetooth Nybegynder
07. juni 2007 - 21:27 #4
nordicwolf: Ja, suk! Det er sgu mistænkeligt, som tingene lige præcis venter med at strejke, til garantien er røget... Nå, må finde et nyt sæt snart. Kan slet ikke klare mig uden!? :-)

/Kenny
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. juni 2007 - 22:12 #5
Jeg har det på samme måde købte et diNovo Laser til den stationære inden den er bygget færdig
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. juni 2007 - 12:04 #6
har du prøvet at ringe til logitech, de har en meget venlig support afdeling.
Nummeret er 35445516