Avatar billede pan2 Nybegynder
03. juni 2007 - 09:58 Der er 1 kommentar

pil i rullemenu

hej
når jeg vil lave en rullemenu i dreamweaver kommer den dumme pil i siden er den til at komme af med
vh
per
Avatar billede voldby Nybegynder
04. juni 2007 - 07:45 #1
Det er ikke muligt, da det ikke er dreamweaver der styrer om pilen er der eller ej, men derimod HTML'en.
I stedet for at lave en form, kan du gøre det med JavaScript og HTML - men det er en lidt mere avanceret løsning.
Send evt et link til den side du arbejder på. Måske kan vi finde en elegant løsning til dig.