Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2007 - 15:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Beskytte mine billeder

Hejsa alle sammen

Jeg vil høre om I kan hjælpe mig med et lille problem. Jeg har en hjemmeside hvor jeg har nogle billeder på, dem vil jeg gerne beskytte sådan at man ikke kan kopier dem over til sin egen computer.

Jeg bruger Microsoft FrontPage 2002

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2007 - 15:52 #1
Den eneste måde du kan sikre dine billeder på er ved at lade være med at lægge dem online - uanset om du bruger frontpage eller et andet program findes der ingen løsning på dit problem.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
28. maj 2007 - 15:54 #2
Det er ikke muligt at beskyyte dine billeder mod den slags på internettet - eneste løsning er at lægge et vandmærke ind i billedet inden du lægger den op på nettet.

Dine billeder er dog beskyttet af ophavsretten alligevel - men det er jo desværre ikke en garanti for at de ikke bliver "lånt"

Glem alt om højre-knaps stop - og alt det der - det tager en garvet internetbruger mindre rnd 5 sek. at omgå den slags.
Avatar billede nva Praktikant
28. maj 2007 - 16:06 #3
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2007 - 16:12 #4
.. og hvem sagde "print screen" til det ;)
Avatar billede nva Praktikant
28. maj 2007 - 16:45 #5
Ja hvis noget vises på skærmen kan man altid lave 'print screen' - ellers skal man jo komplet overtage styringen af pc'en ;)
Avatar billede nva Praktikant
28. maj 2007 - 17:16 #6
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2007 - 18:28 #7
jeg ved bare nogle hjemmesider kan man ikke gemme deres billeder
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2007 - 18:47 #8
så hvis os et eksempel hvor vi ikke kan få billedet hevet ud :)
Avatar billede w13 Novice
28. maj 2007 - 18:50 #9
Du vil aldrig kunne beskytte dine billeder ordentligt. Man kan godt lægge en højreklikforbudt-kode på, men den er kun irriterende og beskytter ikke mod folk, der kender en smule til det, desværre.
Avatar billede suicid3 Nybegynder
29. maj 2007 - 21:06 #10
Ligemeget hvad su gør kan man altid hente billed stien ud af html koden