Avatar billede pla-net Nybegynder
15. maj 2007 - 21:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nem og gratis webgalleri til hjemmeside

Hej,

Jeg er lige blevet gift (lykkelig gift), og i den forbindelse skal jeg lægge ca. 2-300 billeder op på min hjemmeside.

Findes der noget software/flash programmer, som kan gøre at det ser godt ud og er nemt at gå til (læs: og spare en masse tid)

Håber på gode svar :-)

Mvh Peter
Avatar billede w13 Novice
15. maj 2007 - 21:59 #1
Jeg har lavet et forholdsvis enkelt galleri, som du kan få, og så kan du jo se, om det er noget for dig. Det er meget enkelt at bruge.

Men jeg skal lige høre, hvor du har købt din hjemmeside henne, altså hvilken webhoster du har?
Avatar billede swiatecki Novice
15. maj 2007 - 22:24 #2