Avatar billede dolyn Nybegynder
04. maj 2007 - 14:32 Der er 3 kommentarer

Kan ikke åbne programmet KompoZer

Åh hjælp... min datter ville lige installere det danske sprog i kompoZer men nu kan jeg ikke åbne programmet mere. Den skriver

XML tolkningsfejl : udefineret entitet Adresse: Chrome://editor/content/editor.xul Linjenummer 247, kolonne 47:
<command id="cmd_refreshImages" label="&refreshImages.label;" oncommand="goDoCommand(´cmd_refreshImages´)"/>
<key id="stylekb" keycode="&cascadeMenuItem.keybinding;" oncommand="openCascadeDialog();"/>

Har prøvet at afinstallere det tusinde gange og lige fedt hjælper det
Avatar billede double-g Juniormester
04. maj 2007 - 16:03 #1
Prøv at afinstallere Kompozer, derefter :

Start => Alle programmer => Tilbehør => Kør => skriv: %appdata% => OK => Slet mappen Nvu og mappen KompoZer

(Det er ikke sikkert at du har begge mapper)

Så er alle spor efter den eksisterende KompoZer fjernet og du kan installere den igen helt forfra.
Avatar billede dolyn Nybegynder
04. maj 2007 - 16:23 #2
Tusind tak - var virkelig ved at myrde min datter.... hun slipper med livet i behold hehe :-)

Nå næste problem. Hvordan får jeg det så på dansk? Det var nemlig der det gik galt.
Avatar billede double-g Juniormester
04. maj 2007 - 16:34 #3
Du henter den danske sprogpakke da-DK fra http://kompozer.net/ under Langpacks og gemmer den på harddisken.

Derefter skulle du kunne bruge denne guide til at installere den :

http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu-trin-installation.html

Bemærk : I guiden står der Nvu, men KompoZer skulle meget gerne virke på samme måde.