Avatar billede hipsterflipster Nybegynder
03. maj 2007 - 12:53 Der er 2 kommentarer

Deltagere til mobil-projekt (sms/mms) søges

Hej,

Er der nogen, der har forstand på teknikken bag sms/mms, som vil deltage i et spændende udviklingsprojekt?

Jeg har en god ide, men intet begreb om, hvordan man får projektet realiseret ift. teknik m.m.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. maj 2007 - 13:18 #1
Hej hipsterflipster

Vi har en del erfaring med at lave mobilløsninger.

Du kan evt. kontakte mig på tt@device.dk eller 70210004

Med venlig hilsen

Tue Topholm
Device.Webbureau
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
03. maj 2007 - 13:18 #2
Jeg er ikke sikker på at jeg pt. har tid til at hjælpe lige nu, men jeg bruger en gateway der hedder www.dansms.dk - de har det nemmeste og bedste interface jeg endnu har oplevet.