Avatar billede hsund Juniormester
02. maj 2007 - 22:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billede galari.

Hej alle,

På min hjememside (www.bulgarien-ferie.dk) har jeg har lavet et billede galari i Front page, når man klikker på et billede åbner den billet i samme browser som hjemmesiden, kan man få billede til at åbne i et nyt vindue? ligesom man kan med hyperink.

På forhånd tak Hsund
Avatar billede passiflora Juniormester
02. maj 2007 - 23:31 #1
Hej.

Ja det skulle være muligt.

Du kan angive en destinationsramme for hyperlink ...

Marker, højreklik og vælg rediger hyperlink, og du har mulighed for at ændre destinationsramme...

Var det nu for alle link på en side kunne du prøve at indsætte ... <base target="_blank"> i <head>
Avatar billede hsund Juniormester
10. maj 2007 - 20:40 #2
Hej passiflora,

Tak for svaret, undskyld min lange retur svar, men hvis jeg gør som du skriver åbner alle min hyperlink i nyt vindue, det skal kun være dem er er i billede galariet se evt. side www.bulgarien-ferie.dk og side Billeder (billederne er indsat via Indset - Billeder - Ny foto galari så det er ikke enkelt billeder med særskilt henvisning).

Hsund
Avatar billede passiflora Juniormester
11. maj 2007 - 08:36 #3
Hejsa ...

Ja indsætter du <base target="_blank"> gælder det for alle billeder for siden, det fik jeg åbenbart ikke præsiceret nok, undskyld ...

Kender ikke Galleri området ... desværre.

Nogle på nettet anbefaler www.jalbum.net  i stedet for. ((FP's virker vist kun i IE))
Avatar billede hsund Juniormester
21. december 2008 - 07:49 #4
lukket