Avatar billede nbj1 Praktikant
02. maj 2007 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

count click

En html side, hvor man har x antal link og man gerne vil have antal click der er foretaget, ud for hver link(x)
nogen der kender et script der kan klare det ?
Avatar billede olebole Juniormester
02. maj 2007 - 14:47 #1
<ole>

Det kan du ikke klare med HTML/JavaScript - det skal du bruge et serversprog til ... hvad er understøttet på din server?

/mvh
</bole>
Avatar billede nbj1 Praktikant
02. maj 2007 - 14:55 #2
jeg har php, men siden er skrevet i html med link
og kan umiddelbart ik lave det om til php da man loader in movie på siden
Avatar billede nbj1 Praktikant
04. maj 2007 - 10:04 #3
har fundet løsning med et script, kan klare alle link,s