Avatar billede danm Nybegynder
30. april 2007 - 20:02 Der er 1 løsning

Min logind side vil ikke virke

Hej

Når jeg opretter en logind side i dreamweaver 8, får jeg en fejl hver gang jeg prøver at logge ind.
Jeg har oprettet en connectionstring, og når jeg tester den siger dreamweaver at den er god nok (der er en knap der hedder test).Fejlen jeg får ser sådan ud:

HTTP 500,100 - Intern fejl på serveren - ASP-fejl -
Internet Information Services
Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver]Der opstod en generel fejl. Registreringsnøglen Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x154 Thread 0x61c DBC 0x1296e6c Jet kan ikke åbnes.
/medicin2/Logind.asp, line 14

Browsertype:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727)

Side:
POST 39 bytes to /medicin2/Logind.asp

POST Data:
Brugernavn=w&Adgangskode=&Submit=Logind

Men det er kun når jeg udfylder feltet brugernavn at fejlen opstår. Udfylder jeg for eksempel kun kodefeltet og trykker logind, går den til siden som den skal, der siger at login ikke er godkendt..

Nogen ideer?
Avatar billede danm Nybegynder
28. maj 2007 - 22:25 #1
Surt...