Avatar billede nesdam Nybegynder
19. april 2007 - 00:22 Der er 1 løsning

Links i Go Live

Jeg har oprettet en hjemmeside med nogle links.
Når jeg klikker på et LINK åbner en ny side. Når jeg lukker den side jeg lige har åbnet er min "egen" side også væk.
Jeg vil gerne lave links, der åbner i "et nyt vindue" således at min egen side stadig ligger "gemt" nedenunder og igen kommer frem når jeg lukker den side jeg har linket til. Måske en lidt knudret forklaring men jeg håber der er en der ved hvad jeg mener og kan hjælpe mig på vej.
Jeg bruger den nyeste version af GO Live
Avatar billede nesdam Nybegynder
19. april 2007 - 20:42 #1
har selv løst problemet