Avatar billede miss-g Seniormester
10. april 2007 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

International betalingskort aftale?

Da vores side er af fræk karakter har vi fået afslag fra PBS international. Hvem kan man så ansøge om en aftale hos, hvis man vil modtage Visa, Visa Elektron, osv?
Avatar billede goose Nybegynder
10. april 2007 - 19:58 #1
Jeg mener man kan bruge Paypal?

Hvorfor har i fået afslag, der findes da masser af erotiske sites der bruger PBS?

/Goose
Avatar billede miss-g Seniormester
10. april 2007 - 20:34 #2
Masser og masser - hvilke kender du da?

Begrundelsen er at PBS International ikke ønsker at indgå aftaler med forretninger der sælger pornografiske film, billeder eller lignende, som fremvises eller downloades via nettet.

Hos os uploader brugernes deres egne privatfilm, og derfor kunne vi ikke blive godkendt.
Avatar billede goose Nybegynder
10. april 2007 - 20:54 #3
hmm, jeg søgte lige lidt rundt, og porno.dk har da noget kortbetaling igennem DIBS, men jeg kan så se, at det foregår igennem noget der hedder team-workers, måske du kan bruge det?.

http://payment.architrade.com/list_shops.pml?cat=1007 er der da endvidere listet sites hvor man også kan købes pornografisk materiale?

/Goose
Avatar billede miss-g Seniormester
12. april 2007 - 15:08 #4
Dibs er betalingsgateway - den har vi også. Ud over det skal man have en pbs aftale eller aftale med andet firma. Teamworkers er sexdating.dk´s firmanavn...

Har fundet et firma som kan give os kortaftalen - så lukker igen.