Avatar billede jatime Nybegynder
05. april 2007 - 11:11 Der er 1 løsning

Power point - fastfrysning af tekst

Er nogenlunder ferm til at lave PP præsentationer men er stødt på problem, jeg ikke har set før.

Har tekstlomme med 4 budskaber, som er punktopstillet. Ligeledes er der anvendt tabulering i hver linie, således at budskaber står pænt og ligestillet under hinanden som eksempelvis:
Definere opg...        mødeleder    10
Afklar hv....        Alle        5
osv.

På min egen PC vises PP som jeg laver den, men har nu eksempel på et problem, når den vises på PC/bærbar med markant større skærm end min (fik ikke oplyst størrelsen) og her forrykkes billedet, således at tekst og "ligestilling" står i uorden.

Kan man "fastfryse" en tekstlomme, således at den ikke opfører sig anderledes på andre PC/bærbare end den man har lavet den på ?
Avatar billede jatime Nybegynder
03. august 2012 - 09:13 #1
Svar til lukning af spørgsmål