Avatar billede langkjaer Nybegynder
02. april 2007 - 22:01 Der er 5 kommentarer

Ekstern harddisk med ekstern skærm?

Er der nogen eksterne harddiske man kan koble en skærm/monitor?
Avatar billede jps6kb Novice
03. april 2007 - 08:15 #1
Det tætteste du kommer på det, vil jeg tro er en bærbar. :p

Du kan jo ikke se noget på en harddisk, med mindre der er noget til at styre det. Altså et styresystem. Så skal du også have andet hardware.
Avatar billede langkjaer Nybegynder
03. april 2007 - 12:14 #2
nej, nemlig.. kan man så ikke få en skærm med harddisk?
det er fordi jeg gerne vil ha' et slags mediacenter ude i bilen.
Avatar billede jps6kb Novice
03. april 2007 - 12:23 #3
Nej, igen vil du jo ikke have noget til at hente og gemme data på disken. :)
Der findes jo så nogle systemer til biler, med små skærme til, men det vil ikke virke på helt samme måde.

Men, du kunne tage en bærbar. Det vil jo nok give det du har brug for?
Avatar billede langkjaer Nybegynder
03. april 2007 - 15:22 #4
ja, men den et bare for dyrt a bruge en bærbar til det.
Avatar billede jps6kb Novice
04. april 2007 - 08:13 #5
jaeh, men altså, hvis du gerne vil have media center i bilen.. dit medie kan jo sagtens ligge på en harddisk for sig selv. Men der skal jo en computer (ikke nødvendigvis PC) til for at et media center kan køre. :) Et eller andet der kan afspille filerne.