Avatar billede heenet Novice
22. marts 2007 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTP brugernavn og Passwords

Min Dreamweaver glemmer konsekvent brugernavn og passwords på enkelte FTP forbindelse, men ikke på alle. Nogle husker den fint fra gang til gang, mens andre skal tastes hver gang jeg åbner prgrammet, og skal logge på bestemte forbindelser.

Har oplevet dette, og hvordan slap I af med problemet?

Jeg kører version 8.
Avatar billede heenet Novice
04. april 2007 - 23:47 #1
Jeg har nu prøvet at slette programmet, men det hjalp ikke.
Den husker stadig brugernavn og password på nogle enkelte af mit hav af ftp forbindelser, mens den glemmer de andre hver gang programmet lukkes ned.

Skal jeg evt. ind og slette noget et sted, for at få programmet 100 % væk inden jeg geninstallerer, for måske at få success ?
Avatar billede heenet Novice
10. maj 2007 - 23:50 #2
hmm...