Avatar billede familienriis Nybegynder
18. marts 2007 - 10:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ramme til hjemmeside på eks 800*600

KAn det lade sig gøre at lave en hjemmeside i dreamweaver så den altid fylder eks. 800 * 600, også selvom der står rigtig meget på siden.

Det skal altså være sådan at selve siden er "statisk" men hvis der står for meget på siden så skal man scrolle INDENFOR den ramme der hedder 800*600.

JEg har set mange hjemmesider på nettet hvor det er sådan, men kan ikke finde udaf det i dreamweaver.

Er der nogen der kan løse problemet?
Avatar billede bentjuul Nybegynder
18. marts 2007 - 10:55 #1
En evt. løsning kunne være en iframe, og fremfor jeg laver en længere beskrivelse så se denne glimrende vejledning. http://www.nicolin.dk/multimedia/dream.htm vælg iframe ude i menuen til venstre.
Avatar billede familienriis Nybegynder
23. marts 2007 - 22:25 #2
takker, smider du lige et svar
Avatar billede bentjuul Nybegynder
24. marts 2007 - 00:49 #3
Selv tak, håber det var en god løsning.
Avatar billede familienriis Nybegynder
24. marts 2007 - 11:45 #4
Det var lige det jeg ledte efter. MAnge tak