Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
15. marts 2007 - 17:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Elendigt drev

For et par måneder siden anskaffede jeg mig en Zartego bærbar TW3. Den har fungeret fint, bortset lige fra en væsentlig ting, som jeg simpelthen ikke kan leve med.
Dvd-drevet, cd-rom-drevet eller hvad man nu kalder det, er fuldstændig elendigt.
Jeg kan godt høre lyd på min computer, hvis sangene allerede er lagt ind, men hvis jeg afspiller selv en original cd fra drevet, hakker den.
Hvis jeg vil ligge en dvd ind eller brænde noget ned, tager det 3 gange så lang tid, som med min gamle forældede computer, og det mest irriterene er, at jeg intet kan imens den er igang - ikke engang et så simpelt program som paint eller word kan jeg arbejde med.
Jeg ved ikke helt hvad problemet er, så det er det, at jeg håber jeg kan få hjælp med.
Har jeg købt et for ringe drev og må leve med det eller selv ofre penge på et nyt? Mangler jeg at installere noget, eller er det en fejl, som jeg computeren skal sendes ind på?

Linket er specifikationer omkring min Zartego.
http://www.zartego.com/images/TW3%20PM%20loesblad.pdf

Jeg håber, at jeg kan få hjælp.
Mvh Nanna
Avatar billede peet-49 Novice
15. marts 2007 - 17:26 #1
Dette er det tredje, du opretter, du må kun lave et spørgsmål af samme.
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
15. marts 2007 - 17:29 #2
Det var jeg faktisk ikke klar over, at man ikke måtte. Hvor står det henne?
Det var mere fordi jeg var usikker på hvilken kategori den hørte under..
Kan man slette nogen af dem igen?
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
15. marts 2007 - 17:30 #3
Ja okay, nu har jeg lige set, at det faktisk står med stor rød skrift. Det var ikke meningen..
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2007 - 19:02 #4
Du kan ikke slette dem igen, du sender selv et svar i de to du vil lukke og accepterer dit eget svar.
Så er de lukket igen, og reglerne er fulgt.  :-)
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
16. marts 2007 - 20:42 #5
:D
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
16. marts 2007 - 20:42 #6
:)
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
16. marts 2007 - 20:42 #7
lukket