Avatar billede kiki Juniormester
14. marts 2007 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find de sider som har "Untitled Document"

Kan jeg ikke få Dreamweaver 8 til at finde alle de sider på min hjemmeside, som ikke har nogen titel? (Untitled Document)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2007 - 23:08 #1
Det kan du
Vælg din hjemmeside
gå i menuen edit - vælg find and replace
Vælg Find in - Entire current local site
I Search vælger du Specifik tag i næste felt vælger du Title
i næste felt vælger du containing i det næste vælger du text i det næste felt skriver du untitled document
Tryk på find all og du får listet alle de sider der ikke har en titel
Avatar billede kiki Juniormester
15. marts 2007 - 10:52 #2
Tak for hjælpen.
Jeg har tidligere prøvet at være inde i "find and replace" men havde lidt forkerte indstillinger, og kunne derfor ikke få den til at virke. Men med de indstillinger som du har beskrevet, så virker det.  :)