Avatar billede Regta500 Praktikant
25. februar 2007 - 20:43 Der er 1 løsning

Problem med auto tilpasning og vudering af siden.

Hejza.

Jeg har nogle problemer med min hjemmeside. jeg kan ikke få den til at auto tilpase sig en den opløsning som en given bruger afsiden køre med... eks jeg har lavet den i 1440x900 men hvis en med 1024x7xx køre den ser han eks kun 80% af siden or so.

jeg har også problemer med at finde nogle buttoms der passer ind. har prøvet lidt i flash men er ikke den store hej i dit.

Gider i lige kikke en gang ? på forhånd tak. kritik er meget velkommen med karakter ud fra 13 skalaen.

http://www.bloodsworn.ishoejby.dk/
Avatar billede Regta500 Praktikant
26. februar 2007 - 01:18 #1
tja ikke den store responce