Avatar billede knightdk Nybegynder
23. februar 2007 - 21:50 Der er 5 kommentarer

latest post script forum

hejsa er det muligt at få et script som kan vise de sidste 5-10 posteringer i forumet og så få dem vist på sin forside i en tabel eller ja bare på forsiden..

mvh knightdk
Avatar billede sjh Nybegynder
23. februar 2007 - 21:53 #1
ja sql = "SELECT ... LIMIT 0,5";
Avatar billede sjh Nybegynder
23. februar 2007 - 21:53 #2
hvis det skal være 10.. sql = "SELECT ... LIMIT 0,10";
Avatar billede sjh Nybegynder
23. februar 2007 - 21:55 #3
du skal nok også bruge ORDER BY id DESC
Avatar billede knightdk Nybegynder
23. februar 2007 - 23:23 #4
hmm jamen tænker mere på om der ikke er et script eller tutorial hvor man kan gøre det da jeg har sat et phpbb forum op på en hjemme side, bare som sjov men kunne nu godt tænke mig hvis nu f. eks. en laver et nyt topic eller skriver et ny indlæg så bliver det sendt til forsiden.
Avatar billede coderdk Praktikant
24. februar 2007 - 00:34 #5