Avatar billede ksh2002 Nybegynder
23. februar 2007 - 07:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Msn hotmail

Her endnu et dumt spørgsmål.... Kan det lade sig gøre at få slettede mails tilbage fra min hotmail konto. Det skal siges, at jeg bruger den som min hoved mail. (det er den eneste jeg har) Har nogle mails som jeg har slettet, men gerne ville genskabe...? Hertil duer Pc Insector vel ikke, eller for den sags skyld Get Data Back...? På forhånd tak.. Og god weekend drenge....
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. februar 2007 - 09:27 #1
nej, da alt hotmail ligger online, vil de programmer ikke virke. Din eneste mulighed er at kontakte hotmail teamet og spørge dem, men jeg tvivler på det giver noget. Desværre.. I fremtiden husk at gemme alle mails og kun rydde op når du er ved at løbe tør for plads, eller gem backup af alle dine mails på din egen com
Avatar billede ksh2002 Nybegynder
23. februar 2007 - 09:33 #2
Hey.. tak for hurtigt svar, jeg tænkte nok det ikke var muligt, lidt noget skramel... men ikke at gøre ved så... Jeg takker. Jeg vil så gerne spørge om yderligere en tng jeg har tænkt på, men tror jeg kender svaret alerede... Og det er, at min mess. ikke har været opsat til at gemme samtalerne på min kærestes com, men jeg ville gerne have fat i nogle samtaler, men hvis mess. ikke har været opsat til det, kan man jo nok ikke finde dem, pga det du siger med at det hele foregår online... Så det kan jeg nok ikke finde..... scheisse.... :)
Avatar billede ksh2002 Nybegynder
23. februar 2007 - 09:34 #3
Og så lige sorry for disse taste fejl, jeg er ikke gode venner med bærebarer computere.... Hader de her tastaturer... årrhhhhggg
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. februar 2007 - 10:42 #4
hvis du ikke har sat den til at gemme samtale historikken, er der ikke noget at gøre, desværre :(  men så ved du det til en anden gang :)... Husk at få lukket spørgsmålet
Avatar billede ksh2002 Nybegynder
23. februar 2007 - 11:52 #5
Ok, tænkte det nok, enendu engang tak.. Jeg prøver at lukke spørgsmålet så..... hej hej
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. februar 2007 - 12:42 #6
det er ikke lukket endnu.. Det gør du ved at markere navnet i boxen til venstre for der hvor du skriver og så vælge accepter. Hvis du ikke har fået den ønskede hjælp, ligger du bare selv et svar som du så accepterer :)