Avatar billede godthob Nybegynder
27. maj 2001 - 21:21 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvor Faaaaaen finder jeg

Hej
Er der en som kan hjælpe mig. Der er en stor blomsterfirma i Holland, som hedder enten \"Bagger\" eller \"Bakker\", men jeg kan ikke finde den, håber at der er nogen der kan hjælpe mig, det er meget vigtig.
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:24 #1
Avatar billede godthob Nybegynder
27. maj 2001 - 21:29 #2
Det var godt forsøgt, men det var ikke den, det er et firma der sælger alt til havebrug.Det er mulig at det har noget med byen som firmaet ligger i, det er noget med \"Hilligum\" eller noget i den stil.
Avatar billede godthob Nybegynder
27. maj 2001 - 21:34 #3
Jeg ved 100% at de har en Hjemmeside
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:36 #4
Hilligum giver nul hits!

Hvad hedder holland i holland?
Avatar billede double-g Juniormester
27. maj 2001 - 21:39 #5
nederland
Avatar billede godthob Nybegynder
27. maj 2001 - 21:44 #6
Kan det hjælpe at jeg fortæller at det er et meget stort postordre firma inden for blomster og planter
Avatar billede double-g Juniormester
27. maj 2001 - 21:50 #7
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. maj 2001 - 14:35 #8
Jeg prøvede at søge på altavista i holland og fandt:

http://www.bakkerbrothers.nl/

Der var flere andre sites, men mit hollandske er lidt rustent. Ovenstående handler om blomster og frø

Hilsen
Kim fra http://bufferzone.dk