Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2007 - 11:30 Der er 3 kommentarer

Visning af eksternside på min side

Hej

Jeg vil gerne vide, om det er muligt, at vise en ekstern side på sin egen side lavet i Dreamweaver.
Altså man beholder sin menubar... hvor man så for vist den eksterne side, i samme vindue...
Altså som en slags tekst...

Håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede boris Mester
19. februar 2007 - 12:52 #1
Hvis du på gammeldaws vis opbygger din side i rammer kan du uden videre beholde den ramme, som indeholder menuen, og indlæse hvad som helst i en anden ramme.

Lidt pænere er det at lave en iframe inde i din side, hvori du indlæser den fremmede side, men der skal leges lidt med højde og bredde af siden m.v. og du skal undgå at krænke dem der har lavet den frememde side ved at vise dem som en del af din side.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2010 - 08:38 #2
Tak, for Boris, jeg kan godt bruge dit svar
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2011 - 16:08 #3
lukker