Avatar billede uffesteenberg Novice
02. februar 2007 - 21:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer m print i Photoshop

Vil printe flere fotos på samme ark i Elements 4. Har gjort det tidligere uden problemer, men har nu redigeret billederne lidt (bl.a. ændret fra 72 til 300 DPI for at se, om udskriften påvirkes). Men når jeg vil hente billederne ind i Elements "Organizer" vises kun to af billederne (begge to under 1 mb). Resten - fra 1,5 til 19 mb - vises ikke. Gør jeg noget forkert? Har jeg overskridt en eller anden grænse, for hvad programmet kan håndtere??

Screenshot-->
http://i5.photobucket.com/albums/y194/uffesteenberg/Photoshop.jpg
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. februar 2007 - 22:28 #1
Pokkers, nu har jeg lige skiftet fra 4 til 5, jeg ved det ikke med sikkerhed, så jeg vil lige lurepasse lidt og se om en anden har en løsning eller der kommer et clúe man kan bruge.
:-)
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. februar 2007 - 22:36 #2
Regner selv med at prøve 5'eren snart... i hjælp-filerne står der, at man i Organizer'en ikke kan loade billeder på over 220 dpi! Jeg har ændret dem til 200, men det hjælper ikke! Og de to billeder, der KUNNE åbnes i første omgang var altså også 300 dpi..

Den siger, man i stedet må gøre det i den alm. Editor, men så kan man jo ikke printe en masse mindre billeder ud på samme ark papir :-(

Kan man evt. lave sådan et "multiple print" i CS2?
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. januar 2012 - 08:47 #3
lukker..