Avatar billede mccookie Seniormester
24. januar 2007 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Highlight af filer.

Hejsa

Jeg tænker om jeg kan vælge at highlight filer med endelsen .inc
De skal highlightes ligesom .php

Kan man det??

Syntes ikke lige jeg kan finde ud af det ;)
Avatar billede jensgram Nybegynder
24. januar 2007 - 21:35 #1
Lidt off-topic (og så alligevel ikke): Det _kan_ være farligt at kalde PHP-filer .inc, med mindre du er sikker på, at denne extension _altid_ vil være knyttet til PHP-parseren.

Den potentielle fare er, at .inc-filer blot serveres som tekst - med hvad deraf følger af synliggørelse af følsomme oplysninger.

Derfor betragtes .inc.php som bedre praksis.

Det var ikke for at bagatelisere dit problem, men bare for at gøre dig opmærksom på problemet, hvis ikke du allerede ved det.

Vh Jens
Avatar billede mccookie Seniormester
24. januar 2007 - 21:38 #2
Det kan du selvfølgelig have ret i......

Nu har jeg desforuden gennemsøgt hele programmet og kan ikke hitte noget brugbart,så jeg følger bare din divise ;)

;) McCookie
Avatar billede jensgram Nybegynder
03. februar 2007 - 15:20 #3
Lukketid?
Avatar billede mccookie Seniormester
01. november 2007 - 00:11 #4
Smid et svar
Avatar billede jensgram Nybegynder
01. november 2007 - 16:29 #5
Tjek