Avatar billede wilde Nybegynder
19. januar 2007 - 12:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig firkant !

På min nye hjemmeside er der er en firkant oppe i venstre hjørne.

www.martinmounzer.dk

Nogen der ved hvad det kommer af og om man kan fjerne den?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. januar 2007 - 12:39 #1
Der er ikke nogen firkanter her. Kun et ?
Avatar billede wilde Nybegynder
19. januar 2007 - 14:07 #2
Hmm.. der skulle være en lille bitte firkant på størrelse med en halv lillefingernegl oppe i venstre hjørne inden for den store ramme.
Avatar billede saudoo Nybegynder
20. januar 2007 - 16:02 #3
I linie 207 står der følgende:
<p class="description"><div id='g_description'> </div></p>
eller
<p class="description"><div id='g_description'>&#65533;</div></p>

Erstat indholdet med &nbsp; .. altså et mellemrumstegn.

Problemet er at det tegn der står der, bliver fortolket forkert. Det vises som ? i firefox og som ugyldigt tegn, altså en firkant i Internet Explorer.
Avatar billede saudoo Nybegynder
20. januar 2007 - 16:04 #4
Desuden kan man ikke se dit billede på forsiden i stor størrelse. Burde du måske få rettet. :)
Avatar billede wilde Nybegynder
21. januar 2007 - 04:52 #5
Saudoo du er et geni :-)) Dejligt... tak skal du have.
Læg lige et svar..

P.s. billedet på forsiden skulle ikke være et link. Det ved jeg ike hvorfor det er.
Der står kun src="1.jpg" foran filen.
Ikke noget med href.
Men der står dog href="1.jpg længere til venstre. Gad vide om det er derfor.
Jeg opretter lige et spørgsmål om det. Fordi jeg ved ikke lige præcis hvad det så skal hedde..
Avatar billede wilde Nybegynder
21. januar 2007 - 04:54 #6
Avatar billede saudoo Nybegynder
21. januar 2007 - 13:11 #7
Velbekomme.. Men det andet kunne jeg nu også have svaret på.. i dette spørgsmål. :) Det kommer sig ikke så nøje, ang. de points. ;)
Avatar billede saudoo Nybegynder
21. januar 2007 - 13:11 #8
hovsa.. her får du svaret :)