Avatar billede l_domino_l Nybegynder
19. januar 2007 - 07:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exe Fil vil ikke køre

Jeg har prøvet at kører en exe fil jeg har taget fra min Release mappe. Men den vil kun kører på min egen computer.

Den skriver:
The application failed to initialize properly (0xc0000135).
Click on OK to terminate the application.

Hvordan kan det være?
Avatar billede kalp Novice
19. januar 2007 - 07:58 #1
blot en enkelt kommentar.. måske kan den hjælpe dig. Når jeg fik sådan nogle fejl (men i java) skyldes det at jeg anvendte klasser som ikke lå i standard API'et.. så skulle man referere dem i options på en eller anden måde.

ved ikke om det kunne være noget af det samme her... det kan jo udelukkes hvis du kun har anvendt det normale api:)
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
19. januar 2007 - 08:02 #2
Nåh... det var fordi den magler .Net FrameWorks 2.0
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
19. januar 2007 - 08:02 #3
Har selv fundet svaret