Avatar billede grisebasserne Nybegynder
18. januar 2007 - 16:30 Der er 7 kommentarer

Problemer med ældre pc

Hej allesammen.

Jeg har et problem med min ældre pc. Den starter godt nok med et bip men efter få sekunder bliver det til et langt biiiiiiip som lyde hele tiden enden jeg må slukke den manuelt.

Jeg har prøvet : at sætte en anden HD til også vil den gerne starte op uden problem
Jeg har også prøvet at skifte diskettedrev, tastatur og brænder/dvddrev men intet hjælper
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
18. januar 2007 - 16:38 #1
misforstår måske, men har du løst problemet ved at sætte en anden harddisk i?
Avatar billede grisebasserne Nybegynder
18. januar 2007 - 17:23 #2
Hej SW.

Da jeg satte den "gamle" HD fra min gamle pc over i den nye pc var der ingen problemer med at læse HD igennem den nye pc (Windows ME).
Jeg har også prøvet at tage HD helt fra på min gamle pc og der bibbede maskinen en gang og blev det ikke til mere (det er jo logisk nok !)

Fejlen er pludselig opstår ved at jeg skulle flytte pcen, jeg har været alle ramblokke og ledninger igennem for at sikre mig at det ikke er der problemerne ligger.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
18. januar 2007 - 19:24 #3
Avatar billede grisebasserne Nybegynder
19. januar 2007 - 19:26 #4
Hej psycosoft-funware.

1000 tak for linket, nu virker min pc igen.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
19. januar 2007 - 19:27 #5
det var da så lidt... :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
19. januar 2007 - 19:29 #6
hvad var så det præcise der var galt med computeren? :)
Avatar billede old-faithful Praktikant
21. januar 2007 - 14:45 #7
Grisebasserne: Jeg kan se at du endnu ikke har lukket et eneste af dine spørgsmål. Det er god skik på Eksperten at lukke sine spørgsmål, når man har fået tilfredsstillende svar eller spørgsmålet er uddebateret.

Du kan se dine tidligere spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=grisebasserne&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on