Avatar billede wilde Nybegynder
18. januar 2007 - 08:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til html

Jeg er gået kold i at forsøge at lav en pæn forside. Har ideerne i hovedet, men kan ikke finde ud ad det.

Det drejer sig om denne side:

www.martinmounzer.dk

Jeg vil have et stort vandret billede i højre side uden ramme. Billedet skal være ca. 900 i bredden og 700 i højden.

Resten skal bare stå som det gør. Med mindre der er en der har en god ide til noget mere prof:-)
Avatar billede wilde Nybegynder
18. januar 2007 - 09:00 #1
Men når jeg både tager pressefotos og portrætter, kan man så have 2 vandrette billeder i højre side? Det ene ovenover det andet.
Beklager jeg lige tilføjer ekstra, men jeg smider nogle flere point afsted.
Avatar billede wilde Nybegynder
19. januar 2007 - 12:31 #2
kkj