Avatar billede bx Nybegynder
17. januar 2007 - 19:03 Der er 1 kommentar

Webshop extension / modul

Hej.

Jeg er igang med at skabe webshops for mine kunder og har brugt oscommerce indtil videre.

Men nu vil jeg gerne kunne skræddersy udseendet og betalingsprocesen. Så nu leder jeg efter extension til Dreamweaver så jeg kan få det som jeg vil have det :) Det behøver ikke være en extension bare så længe det er nemt at intgrere i Dreamweaver sites.

Jeg har hørt om: webassist.com og cartweaver.com men har i andre bud?

Problemet er at jeg skal kunne integrere det med danske betalingsgateways. Er der nogle ideer/løsninger i kan anbefale
Avatar billede t-hviid Nybegynder
17. januar 2007 - 22:52 #1
webassist.com lyder interresant - tillader mig lige at lytte med !