Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
13. januar 2007 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

login efter fil

hey.

jeg er så små gået i gang med lidt php igen. dog er jeg lidt tom på denne.

jeg skal ha php til at logge in på en side så jeg kan hente en XML fil og skrive den ud som jeg vil ha den.

siden fillen ligger på er www.eve-online.com
Avatar billede nickern Nybegynder
14. januar 2007 - 09:38 #1
Du skal lave dig et loginsystem først og så skal du have sessions på din xml-fil/den fil du skal være logget ind for at se:)
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. maj 2007 - 15:25 #2
lukket