Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 11:27 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

kontakt formular

hej

er der ikke en der kan hjælpe mig, jeg er sgu kommet ud på lidt dybt vand hvad angår den kontakt formular jeg er ved at lave på min side http://www.ghosttown.dk det er mere eller mindre et privat dvd kartotet bare det ligger online så venner, bekendte og familie kan se hvorfor film vi har og for.

når men mit problem er min kontakt formular, den finder i under (kontakt os) i menuen til ventra.

vi er 3 personer i huset og det kan være det kun er en at os der skal ha en besked for en. f,eks skal man skrive til rene (Mig) skal der afkrydses i dette og og sendes til min mail. og beskeden skrives selvfølgelig i tekst boksen, og afsend besked knappen skal selvfølgelig videreføre til en bekæftelses side på en beskeden er afsendt.

men alt det kan jeg sgu ikke få til at virke har siddet med i det i nogen dage nu men uden held, og er der evt. en der kan sætte det op for mig eller gi mig en rigtig god forklaring på hvordan det skal sættes op, ser godt nok helst der er en der kan sætte det op for mig.

jeg giver maks point til den der opsætter det så det virker.

giismo
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 11:43 #1
Siden ser til orientering forkert ud i IE7, men okay det gør den også i Mozilla Firefox !

Hvad arbejder du med ? ASP eller PHP ?
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 11:52 #2
hej leif.

jeg køre selv i IE7, og der ser den fin ud, men siden er vist også kun sat op til en størrelsen opløsning det kan være det er der problemet ligger den køre i 1024*768 men ved eller ikk lige hvordan jeg skal sætte siden til alle opløsninger så den selv tilpasser sig.

jeg køre virken i ASP eller PHP men simpelt Htlm og ifram.

giismo
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 11:56 #3
Du kan ikke sende en mail uden brug af enten ASP, PHP eller CGI
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 12:04 #4
hvad med formmail.
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 12:07 #5
Altså en formmail som udbyderen stiller tilrådighed ?
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 12:09 #6
ja.

<FORM method="post" action="http://www.dit-domæne.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="recipient" value="din@e-mailadresse.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Her kan du skrive en emne-tekst">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.dit-domæne.dk/nyside.html">
</FORM>
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 12:14 #7
Sorry, men din side er ikke kodet ordentlig, din reklame i højre side står midt på siden ved mig ! Anbefaling: Brug din DIV og Absolute Position hvis du har 100% styr på det
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 12:18 #8
Har ingen idé om det virker:

<FORM method="post" action="http://www.ghosttown.dk/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="subject" value="Kontakt fra Hjemmeside">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.ghosttown.dk/nyside.html">

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="523" height="468">
    <tr>
    <td valign="top" height="468" width="523">
        <p align="center"><b><font face="Verdana" size="2">Kontakt René</font></b><input type="checkbox" name="recipient" value="ON">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <font face="Verdana"><b><font size="2">Kontakt Gitte</font></b><input type="checkbox" name="recipient" value="ON" style="font-weight: 700"></font>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <font face="Verdana"><b><font size="2">Kontakt Oliver</font></b><input type="checkbox" name="recipient" value="ON" style="font-weight: 700"></font></p>
        <p align="center"><textarea rows="13" name="S1" cols="58"></textarea><br>
&nbsp;</p>
            <p align="center">
            <input type="submit" value="Afsend besked" name="B1" style="font-family: Verdana; font-size: 10pt; font-weight: bold">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
            <input type="reset" value="Ryd Teskt felt" name="B2" style="font-family: Verdana; font-size: 10pt; font-weight: bold"></p>
    </td>
    </tr>
</table>

</form>
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 12:21 #9
hejsa.

er er som sagt på dybt vand lige nu, både med det der du skriver om DIV og ABSOLUTE POSITION.

men lære selvfølgelig noget nyt hele tiden og kan se forskellen når den er lavet.

kan du evt. ikke ordne det hvis jeg tildeler dig nogen login.

har du evt. MSN.

giismo
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 12:23 #10
Jeg tilretter ikke din side for point nej ! :-) Jo hvis du betaler lidt $$$ kan vi sikkert godt finde ud af noget
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 12:25 #11
Men for alternative kontakt oplysninger kig på mit minisite ! Men husk at så begynder vi at snakke anderledes betaling
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 12:25 #12
er der en anden måde vi kan kontakte hianden på. så kan vi måske finde ud at noget.
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 12:29 #13
har tilføjet dig på min MSN på det hotmail konto du har, men du er ikke online.
Avatar billede leif Seniormester
13. januar 2007 - 12:33 #14
Du kan jo ikke se om jeg er Online før jeg har godkendt dig ! :-)
Avatar billede giismo Novice
13. januar 2007 - 12:35 #15
nej selvfølgelig ikke, men det har du nu
Avatar billede giismo Novice
16. januar 2007 - 18:49 #16
Hej Leif.

kommer du aldrig på MSN, mere så vi lige kan få kigget på de sidste små justeringer.

skriv lige tilbage.

og skriv tilbage som et svar, så for du lige de 200point oven i, så jeg også kan få lukket det her spørgsmål.

giismo
Avatar billede leif Seniormester
16. januar 2007 - 19:29 #17
Jeg var desværre ikke meget hjemme igår, men normalt efter kl. 19 er jeg på !
Avatar billede giismo Novice
16. januar 2007 - 20:24 #18
lukket.