Avatar billede bukse Nybegynder
10. januar 2007 - 11:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Javascript på includet side

Jeg har et javascript som skifter billede hver 5 sek.
Det kører godt nok.
Men når jeg så lader siden med criptet være includet på en anden side så kører scriptet ikke.
Hvad mon der er galt
Avatar billede Six Nybegynder
10. januar 2007 - 11:39 #1
Hvis du sørger for at scriptet ligger i din indexfil, og så kalder funktionerne i din includede fil, så burde det spille.
Avatar billede bukse Nybegynder
10. januar 2007 - 11:53 #2
1000 tak

send lige et svar så du kan få dine velfortjente points
Avatar billede Six Nybegynder
10. januar 2007 - 12:00 #3
200 point er alt for meget for dette svar. Tag du bare dem tilbage, og brug dem (Dog mere sparsomt) på nogle andre spørgsmål :)

normalt hjælper brugere dig gerne, selvom du ikke bruger mere en maks 30 point på et spørgsmål.. max 60, hvis det er et svært spørgmål :D (ved godt det altid er svært, når man stiller et spørgsmål. - men så prøv lykken med 30 point, mon ikke der kommer noget hjælp alligevel? :))

Held og lykke med din hjemmeside :)
Avatar billede bukse Nybegynder
10. januar 2007 - 12:08 #4
Hvis alle var som dig, vil der ikke være krig i verden mere :)

1000Tak
Avatar billede Six Nybegynder
10. januar 2007 - 12:10 #5
hehe tak :D

Husk at smide et svar, og accepter det selv :)  - så er spørgsmålet lukket. :D
Avatar billede Six Nybegynder
10. januar 2007 - 12:11 #6
Der var jeg vidst lige en tand for hurtig hehe ;D - godt du fik løst problemet OG accepteret dit svar hehe ;)