Avatar billede ken.j Nybegynder
09. januar 2007 - 13:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

banner til hjemmeside

hej alle i dygtige experter.
Jeg mangler et banner til min nyoprettede hjemmeside!

Da siden er så ny som den er, er farverne total ligegyldige, men de må godt hænge lidt sammen ;o)

Størrelsen skal være: 468x60pixel

der skal stå:
"Suen-Yuong"

jeg giver "fuldt hus" af point, med håb om et brandgodt banner!!
Der må gerne være et par "snyde-billeder" eller hvad du nu kan finde på.

på forhånd tak.
med venlig hilsen ken s. jørgensen
Avatar billede stone Forsker
09. januar 2007 - 13:42 #1
For lige at gøre banneren aktuel, hvad handler din side om...

Jeg tænker på at lave banneren i flash så er den nemmere at skalere.
Avatar billede maqhem Nybegynder
09. januar 2007 - 16:50 #2
Jeg håber ikke, der skal stå "Suen-Yuong" da. Hvis du kunne stave rigtigt, så hedder det nu "Young" ;)

Men jeg vil også gerne gøre et forsøg eller to, hvis du smider en e-mail-adresse og en beskrivelse af banneret.
Avatar billede ken.j Nybegynder
09. januar 2007 - 17:01 #3
ja undskyld mange gange men der skal self stå Suen-Yong og det er en counter strike clan.. sådan lidt for sjovt.. hehe

grkejoe2@efif.dk

du kan sende det til den mail...
Avatar billede maqhem Nybegynder
09. januar 2007 - 17:12 #4
"Yong"? Ja, okay. Jeg troede faktisk, du mente "Young" :)
Avatar billede ken.j Nybegynder
09. januar 2007 - 21:25 #5
hehe nej Suen Yong

det er en CS clan...

håber der kommer nogle gode byd
Avatar billede ken.j Nybegynder
16. januar 2007 - 19:12 #6
tak
Avatar billede stone Forsker
16. januar 2007 - 19:35 #7
Ifølge reglerne skal løsningen være tilgængelig for alle og ikke løses via email...