Avatar billede kehler Nybegynder
07. januar 2007 - 18:50 Der er 1 kommentar

"Nemt" Flash Program

Hey derude

Spørgsmålet går på om der findes et program der gør det ekstra nemt at lave flash effekter på billeder?

Bare klik, vælg animation/effekt, gem og så er den der?
Som feks. på www.HousingDenmark.com -'s billeder?

Det må også godt være nemt at integrere ind i et html dokument.

mvh

FuGz
Avatar billede olebole Juniormester
09. januar 2007 - 11:25 #1
<ole>

Nej - og man kan heldigvis heller ikke få en knap, der kan skrive et godt stykke musik ... eller en knap, der kan skrive et smukt digt ... eller en knap, der kan give dig virkelig tilfredsstillende sex.

På den anden side kunne man meget vel argumentere for, at folk, der kan finde på at spørge, blev tvunget til at nøjes med en sådan!  ;o)

/mvh
</bole>