Avatar billede Simon Praktikant
04. januar 2007 - 09:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Læs dynamisk placerede CheckBoxe serverside

Jeg har en asp.net side, hvorpå jeg dynamisk opretter en række CheckBoxe i forskellige celler i en Table. Antallet af CheckBoxe, deres ID, og placering varierer fra reload til reload. Når jeg trykker på en knap kaldes en funktion serverside som skal læse værdierne af disse.

Hvordan får denne funktion adgang til disse checkboxe og deres indbold. Når funktionen kaldes kender jeg ID på hver enkelt CheckBox.

Jeg har uden helt prøvet dette:
CheckBox cb = (CheckBox)this.FindControl("ctl00$ContentPlaceHolder1$ID_115");

Men her returneres blot null til cb, selvom hvis jeg editerer web-siden, så findes der en checkbox med ID = ("ctl00$ContentPlaceHolder1$ID_115";

Hvad gør jeg forkert?
Mangler jeg at sætte en attribut på mine checkboxe så de og deres værdier overføres ved en POST?
Avatar billede Simon Praktikant
04. januar 2007 - 09:45 #1
Jeg fandt faktisk selv lige over et svar på et lignende spørgsmål her:
http://www.eksperten.dk/spm/553282
Avatar billede Simon Praktikant
05. januar 2007 - 11:01 #2
lukker spm