Avatar billede over-load Nybegynder
31. december 2006 - 14:34 Der er 1 løsning

Tables og cells position

Godt nytår til alle jer

Jeg har ét table der er relativ i forhold til den pågældende opløsning. Hvori har jeg nogle celler.
Jeg har én topcelle hvor jeg har lagt nogle billeder til højre og til venstre og inkluderet et gentagende baggrundsbillede, for at danne en ramme, der følger vinduets størrelse. Ligeledes i bunden.
I siden forsøgte jeg mig med samme tilgang. Jeg lagde en celle med et gentagende baggrundsbillede der skulle udvide sig vertikalt med opløsningen og forblive i sin position horisontalt. Det virkede fint i venstre side, men når jeg gør det samme i højre side, bevæger baggrundsbilledets fokus sig også horisontalt.
Jeg har siddet og stenet med at få det til at virke, men det synes bare ikke at ville det som jeg vil.

Jeg tænkte umiddelbart om man kunne få en celles størrelse til at være fixed, selvom tablen og de andre celler følger dens relativitet?
Eller om man kan give en celles baggrundsbillede en alignment

http://www.t0b1a5.person.dk/index2.html
Avatar billede over-load Nybegynder
06. januar 2007 - 18:53 #1
uhhhhhhhhhh kayyyyyyyy