Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
23. december 2006 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere udgivere til Frontpage.

Hejsa.
Inden jeg bare prøver uden at kende konsekvensen:

Kan man fra flere pc'ere udgive ændringer til samme hjemmeside.
Og hvad skal der til.
Havde forestillet mig at der første gang selvfølgelig skulle laves en back-up som blev brugt af anden part.
Men hvad så når vi hver især begynder at udgive materiale hvor det hele ikke ligger på samme pc ?

ved ikke om jeg misforstår noget, men jeg går bare ud fra at den fjerne de filer fra serveren som ikke længere er på pc'en.

Hjælp - Kun frontpage relaterede svar indtil vi får læst nogle bøger :-)
Avatar billede hcma Novice
24. december 2006 - 00:01 #1
udgiver du med Frontpages egen upload eller med FTP ??
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
24. december 2006 - 07:25 #2
Har kun prøvet med Frontpage.
Det er fordi vi er en forening hvor der er en der gerne vil have sin egen klumme/side.
Avatar billede nilsen Nybegynder
24. december 2006 - 09:39 #3
gm
Hvis du benytter frontpage egen uploader vil det alltid komme spørsmål om du vil fjerne filene, det fjernes intet uten at du selv accepterer.
N.
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
24. december 2006 - 12:10 #4
Glædelig jul alle kommentatorer :-)
Betyder det at når trådene i tide og utide samles på én pc, at man så stadig får muligheden for at rydde op på serveren automatisk ?
Det er jo meget rart for en nybegynder at der kun ligger de ting man har brug for.

Men ellers siger jeg tak for opmærksomheden og prøver at sætte det i søen engang i 2007 :-)
Avatar billede hcma Novice
24. december 2006 - 12:25 #5
hvis du samler alle tråde/sider på én pc, kan du bare uploade det hele derfra - alt nyt bliver opdateret og hvis du har slette noget, bliver det også slettet på serveren.
Under alle omstændigheder bliver du spurgt :o)
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
02. januar 2015 - 19:30 #6
lukket