Avatar billede simsevu Juniormester
13. december 2006 - 14:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Placering af indhold på forside

Hey..
Jeg har hjemmesiden.
http://springgym.dk
og den skal omstruktureres..
- er kommet rimeliglang med selve designet.. har jo indholdet der altid kan plottes ind..
men synes det er koldt, og bart mit design, nogen der har en lille ting, der kan gøre det hele federe..
bare skitsér det i paint eller noget..
så ville jeg være glad.
-
PIFTUP!.
- PLus
- Hvis du har en idé til hvad jeg kan lave under nyhederne da jeg synes det er for lidt at have fra forsiden.. kig evt den gamle hvad siden indeholder..

PS: det nye http://nadafear.dk/springgym/v6/index.php
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. december 2006 - 15:05 #1
det har jeg ikke, men har bare en lille kommentar
der hvor der står
nyeste film, content, login osv, ville jeg nok gøre lidt mørkere da det kan være svært at læse. Det falder for meget i med baggrunden
Avatar billede simsevu Juniormester
13. december 2006 - 15:07 #2
Har hørt den før og taget op til overvejelse, men synes det virker bedre sådan her..kan godt være jeg senere finder ud af det skal være mørkere.. :P tak for tanken
Avatar billede jowii Nybegynder
13. december 2006 - 16:34 #3
Et mere farverigt logo, og noget bgfarve på dine overskrifter (i menuen)

Tror en enkelt farve kan gøre det hele. Du bruger snart samme farve på hele siden. Kombiner den med en anden, og lav nogen varierende menuer (farvemæssigt)
Avatar billede simsevu Juniormester
14. marts 2007 - 11:37 #4
lukket