Avatar billede montoeren Nybegynder
11. december 2006 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Dell dimension 2400 fryser

Min dell dimension er begyndt at fryse periodisk. Har købt ekstra ram til den. Det her desværre ikke afhjulpet problemet.
Windovs xp er opdateret til SP2.Antivirus mm. er også up 2 date.
Avatar billede nicer Nybegynder
12. december 2006 - 13:12 #1
hvornår fryser den? når du skriver i word? når du spiller spil? hvornår præcis genstarter den?

Jeg har selv haft problemet med at min computer frøs og det var pga. min gfx kort ikke fik nok strøm, men det kan selv også være andet...

Det med at du har købt flere ram nytter ik... det kommer ikke bare til at virke... du skal prøve med den nye ram blok alene og se om det er den gamle ram blok som er defekt, ellers ville det være en god ide at skrive til dell's support, da de ved mest om deres egne produkter og nok også er helt gratis
Avatar billede montoeren Nybegynder
12. december 2006 - 18:31 #2
Det er på alle tidspunkter den fryser. Word, exel mm. bliver brugt i forretning til div ting. Nettet mærkning af varer mm. Måske det med ram klods var en god ide´ Den genstarter ikke. Den skal ha døds stødet hver gang. Net spænding af hver gang. Der er ikke noget system i det.