Avatar billede suppenudel Nybegynder
11. december 2006 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AJAX Beta 2 på server

Hej,

Jeg prøver at få AJAX til at fungere på mit webhotel, men de har vist ikke installeret frameworket så det virker som det gør lokalt her.

Jeg får fejlen:

"Could not load file or assembly 'Microsoft.Web.Extensions, Version=1.0.61025.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified."

Er der en måde så jeg måske kan smide Microsoft.Web.Extensions.Design.dll i bin-mappen på serveren og så henvise til den i web.config?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
11. december 2006 - 21:17 #1
Du kan prøve at smide den i bin mappen og oprette en reference til den.
Jeg tvivler på at det virker. men er et forsøg værd. Husk at slette den oprindelige reference.
Avatar billede suppenudel Nybegynder
12. december 2006 - 12:15 #2
Hej, ok - ved du hvordan en reference til filen i bin-mappen vil se ud, hvis den oprindelige er denne:

  <assemblies>
        <add assembly="Microsoft.Web.Extensions, Version=1.0.61025.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35"/>
      </assemblies>
Avatar billede suppenudel Nybegynder
04. januar 2007 - 14:18 #3
Lukker lige ned.