Avatar billede grisebasserne Nybegynder
08. december 2006 - 16:21 Der er 16 kommentarer

Manglende lyd på bærbar

Hej allesammen.

Jeg har problemer med min bærbar pc (acer 3100 series, processor 3400+, ATI Radeon Xpress 11 m.m)Jeg lige fået geninstalleret win Xp og i den forbindelse er lyden røget sig en tur. Jeg har naturligvis tjekket om jeg er kommet til slå lyden fra i kontrolpanelet. Jeg får at vide at der ingen lydenhed er i pcen.

Jeg håber på hurtigt hjælp
Avatar billede old-faithful Praktikant
08. december 2006 - 16:29 #1
Måske skal du installere en driver til dit lydkort?
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. december 2006 - 16:29 #2
Du skal indstallere driver til lydkortet, du kan hente den på: www.acer.dk
Avatar billede peet49 Nybegynder
08. december 2006 - 20:53 #3
Har grisebasserne fået det årdnet?
Avatar billede grisebasserne Nybegynder
09. december 2006 - 00:48 #4
Hejsa igen
Jeg har prøvet at gå ind på www.acer.dk men jeg er stadig helt lost, hvor skal jeg klikke og hvordan skal jeg ellers gøre ?
Jeg er ikke ret god til engelsk så det ville hjælpe mig MEGET hvis jeg kunne få en MEGET detaljet beskrivelse af hvad jeg skal gøre.Er der andre oplysninger som jeg behøver at komme med for at kunne få hjælp.
Avatar billede old-faithful Praktikant
09. december 2006 - 01:30 #5
1. Gå ind på denne side: http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
2. Vælg din computermodel
3. Led efter en download mærket "audio driver" eller lignende.
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. december 2006 - 10:38 #6
Avatar billede stoorm Nybegynder
10. december 2006 - 18:32 #7
Avatar billede stoorm Nybegynder
10. december 2006 - 18:33 #8
ups link virker ik tag den peet49 siger og så den øverste driver
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/ex_3100.html
Avatar billede grisebasserne Nybegynder
10. december 2006 - 22:12 #9
Hejsa "Old-faithful", "peet49" og "stoom"
Jeg vil bare sige Jer 1000 tak for at I kunne hjælpe mig med at få lyd på min bærbar-pc igen. Alt gik glat og jeg er lykkelig.

God vind fremover til Jer alle.
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. december 2006 - 22:44 #10
Ingen årsag. Jeg kan se at du er ny herinde, så du får lige en lille guide ang. svar på eksperten :-)

Der er oprettet svar. Føler du at du har fået hjælp, som du kan bruge til noget, eller vil du belønne folks deltagelse i dit spørgsmål, bør du acceptere svarene ved at vælge de(n) person(er), som du vil give point til og så trykke på "Acceptér". Føler du ikke at du har fået brugbar hjælp, opretter du selv et svar og accepterer det (dette medfører, at andres svar afvises).

Læs mere om at acceptere/afvise svar her: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

// Old-Faithful™
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. december 2006 - 08:42 #11
Selv tak - husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede stoorm Nybegynder
11. december 2006 - 15:19 #12
selv tak:-P en god ide´at gøre med de drivere er at brænde dem ned på en cd så behøver du ikke og lede i flere timer efter dem igen.

medmindre du smider cdén væk :-P

\\stoorm
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. december 2006 - 10:32 #13
Du skal markere navnet og trykke accepter.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. december 2006 - 08:25 #14
Og?
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. januar 2007 - 14:35 #15
??
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. januar 2007 - 14:38 #16