Avatar billede milter Ekspert
07. december 2006 - 20:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stadig (næsten) ingen mails

Er der nogen, som har en ide om, hvornår mailudsendelser (med mails om nye indlæg i spørgsmål, jeg deltager i) kommer til at virke ordentligt igen?
Avatar billede fromsej Praktikant
07. december 2006 - 21:06 #1
Sikkert indenfor en (u)overskuelig årrække.
Det er p....irriterende.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. december 2006 - 21:11 #2
Avatar billede milter Ekspert
07. december 2006 - 21:23 #3
Jeg har fået mails meget uregelmæssigt den sidste uge, hvis overhovedet. Jeg troede, det var ved at være OK igen, men, ak! Jeg har kun fundet frem til jeres indlæg med den gammeldaws, manuelle metode :)

Jeg er 100% enig i fromsejs beskrivelse.
Avatar billede milter Ekspert
07. december 2006 - 21:39 #4
Måske tager jeg fejl, men jeg ville mene, at et sted som det her burde kunne finde ud af at formidle oplysninger til brugerne om problemer, som tilsyneladende er IT-relaterede.
Avatar billede c-holst Novice
08. december 2006 - 13:12 #5
ps. er der nogen som har en mailad til peet49. han lider øjensynligt også kraftig under det, og jeg har en stak p. til ham.

'*' carsten_holst '*'  hotmail
Avatar billede arne_v Ekspert
08. december 2006 - 18:52 #6
jeg faar faktisk alle mine emails

tror jeg nok

eneste lille "problem" var at jeg igaar fik en email et halvt aar forsinket (en kommentar
som var lagt engang i sommers i et spoergsmaal jeg deltager i)
Avatar billede milter Ekspert
09. december 2006 - 01:49 #7
De ser faktisk ud til at komme nogenlunde "som forventet" nu.

Jeg kryder mine fingre og håber, det fortsætter, og at det gælder for alle, så peet49 kan få sine point ;)