Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 18:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

opdatering synes umulig

Jeg bruger filezilla og har nu forgæves (efter med succes at have brugt programmet gennem lang tid), forsøgt at opdatere en index-fil. Den nye viser viser med al tydelighed at den er lavet nu omkring kl. 18.30, hvorimod filen, når den er opdateret insisterende viser en gl. fil fra ved 17-tiden.
Jeg har endda slettet filen på serveren og langt den ind igen, og jeg sørger også for at refresche hele tiden.
Hvad kan der være los?
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 18:56 #1
Ups, det var vist ikke dreaweaver, men upload programmet Filezilla :-0
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 19:17 #2
Måske ligger filen stadig gemt i din computers hukommelse/cache. Prøv at ryd den og se om det hjælper.
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 19:29 #3
tror du det kan have indflydelse på hvad der bliver uploadet?
I alle tilfælde; hvordan undersøger man det?
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 19:29 #4
- er det cockies jeg skal slette?
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 19:32 #5
Jeg går ud fra at du prøver at se siden i Internet Explorer, ik?

Så skal du gå til en anden side, end den du vil se opdateret. Vælg "Funktioner" -> "Internetindstillinger" -> "Slet filer". Du kan evt. også trykke på knappen indstillinger for at se hvor ofte der tjekkes efter nye udgaver.
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 19:46 #6
hvor finder man knppen indstillinger?
Vil du ikke have points?
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 19:55 #7
Jeg har hermed lagt et svar ;-)

Knappen indstillinger er ved siden af slet filer.

Virkede det?
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 20:20 #8
jeg sidder ved den langsommeste pc jeg har oplevet i årevis... Den sendte sidste halvdel af mit svar, efter at den vargået død et par gange. Sådan her skulle det have lydt:

Jo, jeg bruger explorer.
Det hjalp dog desværre ikke. Filen der bliver overført/kommer til syne er stadig gammel!(?)
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 20:38 #9
Ak - det bliver ved på den måde. Det er meget mærkeligt, for billeder vil den gerne uploade med det samme!
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 21:02 #10
Ohhh, I'm sorry. det er mig der har glemt at opdatere nogle fotos.. tilfældigvis. jeg beklager!
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 21:06 #11
Så nåede jeg selv at blive lidt forvirret :-P. Fandt du ud af det?
Avatar billede charley78 Novice
07. december 2006 - 21:10 #12
også dennegang skal du forestille dig mit svar før din kommentar... langsom maskine!
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. december 2006 - 21:19 #13
Ok :-)