Avatar billede anders02 Nybegynder
07. december 2006 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor SKAL jeg DOBBELTKLIKKE på min Flash Buttons efter F12?

Hej
1.: Jeg har forsøgt at indsætte nogle Flash Buttons efter at have trykket Insert - Media - Flash Buttons og anvendt nogle af knapperne derfra. De ser smarte ud, men når jeg så trykker F12 for at prøve hjemmesiden af i en browser, så er jeg nødt til at DOBBELTKLIKKE på knappen for at få den til at virke som et link til en anden side. Hvorfor det? Først skal jeg trykke én gang, og så skal jeg trykke én gang til. Hvorfor? Og hvordan laver jeg det om?
2.: Og hvordan får man fat i nogle flere smarte Flash-knapper, når man ikke selv har Flash, ind i sit Dreamweaverprogram?
Mvh Anders02
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
07. december 2006 - 16:47 #1
1. Du kan prøve at søge efter swfobject her på siden eller prøv evt. at kigge her: http://www.eksperten.dk/spm/748713
2. Aner det ikke, bruger ikke dreamweaver
Avatar billede anders02 Nybegynder
10. december 2006 - 14:33 #2
Hej sw_red_6
Smidt et svar, så du kan få point.
Mvh Anders02
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
11. december 2006 - 09:08 #3
et svar, men måske du skulle vente lidt med at lukke spørgsmålet. Det kunne være at der var nogen der kunne svare på 2
Avatar billede anders02 Nybegynder
11. december 2006 - 10:06 #4
Hej
Ok, jeg venter lidt, på din anbefaling. Jeg synes bare, at det jeg kunne læse på dit link er, at det her er så indviklet, så jeg bare må give op, og jeg holder mig væk fra at bruge Flashknapper i DW. Desværre.
Men nu lader jeg det så stå åbent alligevel, og så ser vi, hvad der sker.
Jeg er kommet til at tænke på, at for nogle måneder siden fik ugeavisen Ingeniøren, www.ing.dk , nyt design, og når man så trykkede på menuknapperne, så skete der ingenting, med mindre man trykkede to gange, og dette irriterende problem varede ved i flere måneder, før de fik det løst. Måske er det samme problem, som med Flashknapperne i DW?
Hvis det kan løses, så hører jeg meget gerne fra "nogen"; for der er masser af smarte, praktiske Flashknapper at tage af.
Mvh anders02
Avatar billede anders02 Nybegynder
14. december 2006 - 14:47 #5
Nå, nu må du gerne smide et svar, så jeg kan give points.
Mvh anders02
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
14. december 2006 - 14:49 #6
ok hvis du synes du har ventet længe nok.