Avatar billede ripley Nybegynder
06. december 2006 - 14:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette egne spørgsmål

Jeg vil så gerne have slettet et spørgsmål, jeg lige har oprettet. Der er visse problemer i det, jeg ikke lige havde tænkt på.
Kan det ikke lade sig gøre, hvis man henvender sig til admin?????
Avatar billede snowball Novice
06. december 2006 - 14:20 #1
Hvilket spørgsmål drejer det sig om? Så skal jeg lukke det.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede snowball Novice
06. december 2006 - 14:25 #2
Går ud fra der er tale om dit "kommentarer til design" spørgsmål - har lukket det nu. Hvis det ikke er det, så må du lige sige til.
Avatar billede ripley Nybegynder
06. december 2006 - 20:02 #3
Yep - det er rigtigt.
Tusind tak :o)

Du kan lige lægge et svar, så kan du få points!
Avatar billede snowball Novice
06. december 2006 - 21:07 #4
Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav du blot selv et svar som du så accepterer :)
Avatar billede ripley Nybegynder
10. december 2006 - 12:30 #5
OK, tak :o)