Avatar billede tim84 Nybegynder
04. december 2006 - 18:06 Der er 2 kommentarer

Min skærm går i sort ved brug af msn.

Jeg fik en virus(trojen) gennem msn. jeg har brugt mcafee til at fjerne virussen, hvilket også har virket. For en sikkerheds skyld har jeg også kørt ccleaner. Men hver gang jeg bruger msn messenger, i et stykke tid, går min skærm i sort. Jeg kan derefter ikke fortage mig noget, det eneste der kan gøres er at genstarte computeren. Jeg har arbejdet med computeren i lang tid uden at køre msn messenger og det virker fint.

Er der nogen her der kan hjælpe mig med at rette dette problem?

MVH
Tim
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. december 2006 - 18:15 #1
måske du skulle starte med at prøve virus kategorien..og smide en hijsckthis log.
Denne kategori, er til hvis der er fejl på Eksperten.

Du for helt sikkert mere respons, på den måde..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. december 2006 - 19:31 #2
se det virker..O)

Men luk dette spørgsmål, ved at ligge et svar..
(tryk svar i venstre side,)
Skriv noget, og marker derefter dit navn, og tryk accepter..!!